Dzisiaj jest sobota, 07 grudnia 2024 r.
Klasyczna motoryzacja - FSM Syrena, FSO Warszawa. Fotografia - portret, plener, krajobraz.
Modele Warszaw
1957r.Warszawa 200
Model ten został wprowadzony do produkcji 15 maja 1957r., początkowo pod nazwą model 1957 później jako model 200. Zewnętrznie bardzo podobny do Warszawy M20 Pobiedy, ma w sobie jednak ponad 200 modernizacji wszystkich podzespołów. Główne zmiany wprowadzone w 1957 roku to:
W wyglądzie zewnętrznym:
krata wlotu powietrza w kształcie delikatnych pionowych żeberek otoczonych chromowaną ramką,
małe okrągłe kierunkowskazy przednie w miejsce prostokątnych,
w modelu 57 kierunkowskazy przednie byly nieco wyżej niż w późniejszych modelach 201/202 ze względu na stare błotniki z przetłoczeniami pod prostokątne kierunkowskazy, które jeszcze były w magazynach,
"rakieta" i okrągły znaczek FSO na masce,
"łamana" szyba przednia,
listwy boczne przechodzące z błotników przednich do połowy drzwi i listwy progowe.
We wnętrzu wprowadzono:
nową dwukolorową tapicerkę,
na środku deski rozdzielczej pojawiła sie popielniczka,
W 1958 roku zastosowano nowe dwuramienne koło kierownicy zamiast dotychczasowego trójszprychowego.
Nadwozie:
4-drzwiowe, 5-osobowe
szyba przednia - dzielona
Silnik i przeniesienie napędu:
typ silnika M20, dolnozaworowy
liczba cylindrów - 4
pojemność skokowa [cm3] - 2120
średnica cylindra [mm] x skok tłoka [mm] - 82 x 100
stopień sprężania - 6,8
rodzaj zasilania - gaźnik
moc maksymalna - 50 KM przy 3600 obr./min.
maksymalny moment obrotowy - 11,8 kGm przy 2200 obr./min.
rodzaj napędu - tylny
skrzynia biegów - 3-biegowa + bieg wsteczny
Podwozie:
hamulce bębnowe
ogumienie seryjne - 15"
Wymiary i ciężary:
rozstaw osi [mm] - 2700
rozstaw kół przednich [mm] - 1364
rozstaw kół tylnych [mm] - 1362
długość [mm] - 4665
szerokość [mm] - 1695
wysokość [mm] - 1640
ciężar własny [kg] - 1360
Osiągi:
prędkość maksymalna [km/h] - 115
średnie zużycie paliwa [l/1ookm] - 13
Zdjęcia:
Copyright © 2005-2013 www.klasycznie.pl All Rights Reserved/Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone